مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم حرم نداری حرم نداری

شب 29 صفر 1394
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

حرم نداری حرم نداری

یه گنبدی واسه شوق بال و پرم نداری

حرم نداری حرم نداری

ای جان آقا قربون لطفت که کاری غیر از کرم نداری

حرم نداری حرم نداری

تا حرمت ساخته نشه توی دلم یه داغه

قربون اون قبری برم که شبا بی چراغه

یه شمع هم بسه قلب ما آروم بشه

یه شمع هم بسه قبر تو معلوم بشه

ای جان آقام ای جان آقام ای جان آقام

دلم گرفته دلم گرفته

خدا میدونه تمام جونم رو غم گرفته

دلم گرفته دلم گرفته

ای وای آقا کی اون ضریح قشنگتونو ازم گرفته

دلم گرفته دلم گرفته

حالا دلم تو حسرت ضریح و یک رواقه

قربون اون قبری برم که شبا بی چراغه

یه شمع هم بسه قلب ما آروم بشه

یه شمع هم بسه قبر تو معلوم بشه

ای جان آقام ای جان آقام ای جان آقام

به شور و شینه به شور و شینه

دلم به اذن امام حسن دنبال حسینه

به شور و شینه به شور و شینه

تو رؤیاهام حس میکنم قبرت آقا تو بین الحرمینه

دلم به شینه دلم به شینه

خدا میدونه که چقدر بهت دارم علاقه

قربون اون قبری برم که شبا بی چراغه

یه شمع هم بسه قلب ما آروم بشه

یه شمع هم بسه قبر تو معلوم بشه

ای جان آقام ای جان آقام ای جان آقام

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش